Profilerat gåvokort
I en konkurrensutsatt bransch är det viktigt att stärka
en relation. Genom att ge det lilla extra kan du dessutom skapa
relationer som består.

Ett exempel på det extra kan vara att uppvakta sina kunder,
leverantörer eller anställda med ett gåvokort. När någon utfört ett bra
arbete eller lagt ner mycket pengar på ett projekt kan du med en enkel
gåva skapa långvarig relation som gynnar dina affärer över en lång tid
framöver. En nöjd kund kommer ta varje tillfälle i akt att rekommendera
dig och dina tjänster. Du bör därför se gåvokortet som en investering
för framtida affärer.
Ett gåvokort tar ingen plats och kan enkelt rymmas i din datorväska eller skrivbordslåda, redo att användas när tillfälle ges. Du kan dessutom specialanpassa kortet efter dina önskemål och profil för att göra gåvan mer personlig.
Alla vet att
en renovering
kan tära på
familjens vardagspussel
Hur fint det än blir är processen till färdigt resultat ofta lång. Med en liten gåva kan du enkelt skapa ett långvarigt positivt intryck och skapa merförsäljning för framtiden.


Många är ofta
ute för sent
och installerar larm först efter att olyckan har varit framme.
När kunden både råkat ut för en olycka och varit tvungen att lägga ner mycket pengar på förlorad egendom samt hemlarm kan en liten gåva vara ett plåster på såren. En gest som gör att kunden rekommenderar just ditt bolag till sina nära och kära.
Ge en gåva
tillbaka
När en kund har gett dig, i stället för en konkurrent, förtroendet att
sälja en egendom är det en fin gest att ge en gåva tillbaka.
Den kundnöjdhet som skapas medför även att den lojala kunden rekommenderar dig vidare i sin bekantskap, något som ger dig möjlighet för framtida affärer.


En stor
investering
Tänk dig att du levererar nyckelfärdiga solcellslösningar för privatpersoner.
En investering på 100 till 150 tusen. Kan du då vid avslutad leverans sträcka över ett gåvokort är möjligheten stor för att kunden rekommenderar dig vidare och du får leverera till resten av grannarna på gatan.